Μπόλος Limousine Service

Όροι & Προϋποθέσεις

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.
ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ.

ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ.

Η BLS διατηρεί το δικαίωμα, ανά πάσα στιγμή, να τροποποιήσει, ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ. ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, μεταβολών ή ενημερώσεων.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ:

Συστήνουμε στους πελάτες μας να διατηρούν το αυτοκίνητο μπροστά από το χρόνο άφιξης τους (χωρίς επιπλέον χρέωση), διότι πρέπει να διασφαλίζεται η μεταφορά τους στην ώρα παραλαβής. Μπορούμε να παρέχουμε ένα αυτοκίνητο σε σύντομο χρονικό διάστημα δια μέσου τηλεφώνου ή με απευθείας online κράτηση, πάντα όμως αυτό εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα.

ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΑΣ:

Εάν δεν μπορείτε να δείτε τον οδηγό σας στο συγκεκριμένο σημείο που σας έχουμε υποδείξει, καλέστε στο γραφείο μας, (6977-242881) που θα σας κατευθύνει προς σοφέρ σας. Μην φύγετε χωρίς να μας ενημερώσετε γιατί θα χρεωθείτε για την μεταφορά κανονικά. Αν δεν μας ενημερώσετε, ο οδηγός θα περιμένει μέχρι και 30 λεπτά σε τακτά pickups και σημεία και μέχρι 60 λεπτά μετά την προγραμματισμένη ώρα μεταφοράς. Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να σας καλέσουμε στο κινητό σας τηλέφωνο, η κάποιο άλλο τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην κράτησή σας. Αν δεν λάβουμε απάντησή σας τότε θα αναχωρίσει το αυτοκίνητο και θα χρεωθείτε για την ''μη εμφάνιση'' που θα είναι η πλήρης τιμή της διαδρομής, συν οποιεσδήποτε επιβαρύνσεις του χρόνου αναμονής. Για να εξουσιοδοτήσετε τον οδηγό να περιμένει καλέστε μας για να επιτρέψουμε την αναμονή του. Αν δεν ακούσουμε νέα από σας μετά το χρονικό πλαίσιο, εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και πάλι, αν δεν γίνει όμως επαφή θα χρεωθείτε για την μεταφορά και του χρόνου αναμονής. Ως εκ τούτου, μια "ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ" είναι ίση με το κόστος μεταφοράς συν τις ισχύοντες χρεώσεις με το τέλος του χρόνου αναμονής όπου θα χρεώνονται όταν ο επιβάτης δεν μπορεί να φτάσει στην καθορισμένη θέση. Εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε τον οδηγό σας, παρακαλώ καλέστε (6977-242881) για να αποφευχθεί μια ''ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ" στο τέλος.

ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ:

Η BLS θα σας χρεώσει το κόστος του καθαρισμού του οχήματος ως αποτέλεσμα δική σας φθοράς η απο κάποιο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο σας αρρωστήσει, κάνει ζημιά η καταστρέψει το όχημα. Επίσης συμφωνείτε και αναγνωρίζετε να καταβάλετε όλα τα σχετικά τέλη και επιβαρύνσεις για να πάρετε το όχημα πίσω στην κανονική κατάσταση λειτουργίας του.

ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ:

Εμείς οφείλουμε μόνο να ελέγχουμε την άδεια για την κάρτα για να εγγυηθεί η τραπεζα τη διαθεσιμότητα των πόρων σας on-line. Το ποσό της έγκρισης είναι συνήθως υψηλότερο από τις αναμενόμενες χρεώσεις σε περίπτωση που αποφασίσετε να κάνετε κάποιες επιπλέον στάσεις που δεν μας ενημερώσετε ή αλλάξετε τον προορισμό σας. Στη συνέχεια θα χρεωθεί στην κάρτα σας μετά την μεταφορά που θα έχει ολοκληρωθεί. Όλες οι αποδείξεις δίνονται στον πελάτη, αλλά επίσης αποστέλλονται και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εφόσον το επιθυμείτε. (Υπάρχει προσαύξηση 3% μέσω των online συναλλαγών, λόγο τράπεζας).

ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ-ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ:

Για τους εταιρικούς πελάτες (Γραφεία), όλα τα έξοδα και τα στοιχεία του τιμολογίου θα πρέπει να θεωρούνται σωστα κατά την παραλαβή, και υπάρχει προσαύξηση επι της τιμής 13% ΦΠΑ.

Για τους ατομικούς λογαριασμούς και τις αποδείξεις, όλες οι επιβαρύνσεις και τα στοιχεία που επιβάλλονται στην πιστωτική κάρτα του πελάτη, η με μετρητά θα πρέπει να θεωρούνται σωστές κατά την παραλαβή και υπάρχει προσαύξηση επι της τιμής 13% ΦΠΑ.

ΤΕΛΗ-ΣΥΛΛΟΓΗ:

Συμφωνείτε να πληρώσετε όλα τα νομικά έξοδα παροχής συμβουλών, τα δικαστικά έξοδα, τα νομικά έξοδα, έξοδα, λογιστικές αμοιβές, τα έξοδα και οι εκταμιεύσεις για όλες τις δράσεις που έχουν αναληφθεί πριν, από, και κατά τη διάρκεια και μετά την έναρξη των νομικών διαδικασιών για τη συλλογή των πληρωμών που οφείλονται σε περιπτώσεις μη πληρωμής.

ΤΙΜΕΣ-ΑΛΛΑΓΕΣ:

Η BLS μπορεί να αλλάξει και να μεταβάλει οποιαδήποτε από τις υπηρεσίες, τα τέλη, τα έξοδα, τις αμοιβές και τα έξοδα ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ:

Για τους εταιρικούς πελάτες , αναλυτικά τιμολόγια θα αποστέλλονται τακτικά για κάθε 10 διαδρομές (με την εξόφληση τους). Υπάρχει προσαύξηση επι της τιμής 13% ΦΠΑ.

Για τους ατομικούς λογαριασμούς τα αναλυτικά τιμολόγια αποστέλλονται κατόπιν άμεσης πληρωμής τους. Υπάρχει προσαύξηση επι της τιμής 13% ΦΠΑ.

ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ:

Για τους εταιρικούς πελάτες (Γραφεία), όλες οι πληρωμές πρέπει να παραληφθούν το αργότερο 15 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου, εκτός αν έχει συμφωνηθεί αλλιώς στη σύμβαση. Οι πληρωμές που δεν εισπράχθηκαν εντός του χρονικού πλαισίου που παρέχεται πρέπει να προσαυξάνονται με τόκους οι οποίοι προστίθενται από 18% ετησίως ή 1,5% σε μηνιαία βάση.

Για τους ατομικούς λογαριασμούς όλες οι πληρωμές πρέπει να παραληφθούν μετά την εκτέλεση της διαδρομής. Για τους κατόχους πιστωτικών καρτών η συνολική επιβάρυνση θα χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα τους, μετά την ολοκλήρωση της διαδρομής με μια μικρη επιβάρυνση 3% (λόγο τράπεζας).

ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ:

Χρόνος αναμονής δίνεται 45 λεπτά για τις εγχώριες και 60 λεπτά από τις διεθνείς πτήσεις και μια περίοδο χάριτος επιτρέπεται μετά την αναφερόμενη ώρα άφιξης της πτήσης στο αεροδρόμιο.
Επίσης υπάρχει ένα διάστημα 10 λεπτών χάριτος που χορηγείται για όλες τις πτήσεις. Ο χρόνος αναμονής θα χρεώνεται σε προσαυξήσεις 10 λεπτών μετά την περίοδο χάριτος.
Η BLS ελέγχει όλες τις εγχώριες και διεθνείς πτήσεις μία ώρα πριν ο οδηγός έχει αποσταλεί και η τιμολόγηση ξεκινά μετά την περίοδο χάριτος που παρέχεται από την επίσημη ώρα άφιξης (ETA).
Για τα λιμάνια τα δρομολόγια των πλοίων δεν μπορούν να ελεγχθούν. Ως εκ τούτου, η χρέωση αρχίζει από την προγραμματισμένη ώρα pick-up.

ΣΤΑΣΕΙΣ:

Η τιμή ανά στάση ποικίλλει ανάλογα με την απόσταση και τη θέση, παρακαλούμε να μας καλέσετε για να ζητήσετε την τιμολόγηση. Απο ευγένεια ο οδηγός σταματά εφόσον του ζητηθεί, όπως για να αφήσετε για λίγο το όχημα για να πάρετε καφέ, μια εφημερίδα ή για να στείλετε ένα e-mail, αυτά δεν επιβαρύνονται με πρόσθετες χρεώσεις. Ωστόσο, εάν υπάρχουν επιπλέον στάσεις ή πολλαπλές στάσεις εκτός της διαδρομής θα χρεώνεστε τέλη ανα στάση. Συγκεντρώνοντας επιπλέον επιβάτες θα επιβαρύνονται επίσης με τα εκάστοτε τέλη.

ΔΙΟΔΙΑ:

Όλες οι τιμές στα διόδια της διαδρομής η του ταξιδιού χρεώνονται στον πελάτη ανάλογα με την επιλεγμένη διαδρομή και βρίσκονται εντός της τιμής. Η BLS δεν θα σας χρεώσει για τίποτα παραπάνω από τον καθορισμένο προορισμό. Η BLS συλλέγει πάντα τις αποδείξεις των διοδίων.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ:

Η συνάντηση και ο χαιρετισμός στο αεροδρόμιο ως υπηρεσία προσφέρεται χωρίς καμία επιβάρυνση για όλες τις λιμουζίνες, van και πελάτες. Ωστόσο η στάθμευση και ο χρόνος αναμονής ενδέχεται να έχει κάποιες επιβαρύνσεις (εφόσον έχουν πραγματοποιηθεί) οι οποίες θα χρεωθούν στο λογαριασμό σας ή την πιστωτική σας κάρτα. Θα σας δοθούν οδηγίες για την συνάντηση με τον οδηγό να κρατάει ένα χαρτί με το όνομα σας η το όνομα της εταιρίας που μας έχετε δηλώσει κατά την κράτηση σας, περιμένοντάς σας στο χώρο αναμονής πτήσεων του αεροδρομίου. Ο οδηγός έπειτα θα σας συνοδεύσει στην καθορισμένη θέση του οχήματος και θα σας παρέχει βοήθεια με τις αποσκευές.

ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ:

Ενα 10% (φιλοδώρημα) υπάρχει πάντα σε κάθε διαδρομή εντός της καθορισμένης τιμής και δεν υπάρχει καμία ανάγκη για κάτι επιπλέον για τους οδηγούς εκτός αν το θελήσετε εσείς.

ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ:

Η BLS συστήνει στους γονείς να έχουν το δικό τους ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΘΙΣΜΑ, όμως μπορούμε να προσφέρουμε ένα επιπλέον με 20€ ανά κάθισμα (παρακαλώ αναφέρετε ότι θα χρειαστείτε ένα παιδικό κάθισμα, όταν κάνετε την κράτηση σας).

ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ:

Ενδέχεται να υπάρχουν μερικές επιβαρύνσεις στις τιμές μας στις ακόλουθες ημερομηνίες:
Πρωτοχρονιά
Εργατική Πρωτομαγιά
Ημέρα των Χριστουγέννων
Μεγάλη Εβδομάδα - Πάσχα
15 Αυγούστου